Η Mattel ανακοίνωσε δημόσια ότι θα σταματήσει να χρησιμοποιεί ξυλεία από τα δάση της Ινδονησίας για να τυλίγει τα διάσημα παιχνίδια της, όπως η Barbie, σε πιο φτηνές συσκευασίες που τελικά καταλήγουν στα σκουπίδια. Μία μεγάλη νίκη για εσάς, τους cyber-ακτιβιστές της Greenpeace, που γεμίσατε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εταιρίας με 500.000 email διαμαρτυρίας!
Πριν τέσσερις μήνες, η αποκάλυψη «του μυστικού» της Barbie ότι καταστρέφει αλόγιστα τα τροπικά δάση για τη συσκευασία της, διαδόθηκε γρήγορα με τη συγκλονιστική συνέντευξη του Ken, τη δημόσια διαμάχη τους στο Twitter, αλλά και τις «ακατάλληλες» φωτογραφίες της Barbie με το αλυσοπρίονο! Τα ηλεκτρονικά μηνύματα 500.000 cyber-ακτιβιστών της Greenpeace ζητούσαν από τη Mattel, να σταματήσει να «παίζει» επικίνδυνα με τα τροπικά δάση της Ινδονησίας και τα απειλούμενα με εξαφάνιση είδη, όπως οι τίγρεις της Σουμάτρας.
Η Mattel τελικά, αναγκάστηκε να αναγνωρίσει δημόσια ότι οι αλυσίδες εφοδιασμού της δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνουν προϊόντα που προέρχονται από την αποψίλωση των δασών και δεσμεύτηκε να μην τα χρησιμοποιεί πια. Ως η μεγαλύτερη εταιρία παιχνιδιών στον κόσμο, η Mattel στέλνει έτσι το μήνυμα και στις άλλες αντίστοιχες εταιρίες παιχνιδιών, να μην συμπεριλαμβάνουν στις δραστηριότητές τους, την καταστροφή των δασών.
Μία μεγάλη νίκη, χάρη στη δική σας προσπάθεια που αποδεικνύει πόση δύναμη έχουν τελικά τα ‘κλικ’! Με το να είστε cyber-ακτιβιστές, συμμετέχετε, αντιδράτε, επεμβαίνετε και τελικά αναγκάζετε εταιρίες – κολοσσούς, σαν τη Mattel, να σταματήσουν την περιβαλλοντική καταστροφή!
Υ.Γ. Tα πολύτιμα ‘κλικ’ σας είναι πάντα απαραίτητα: μπείτε στο www.posotonexeis.org και προστατεύστε τα ελληνικά ψάρια!