Με πολύ ενδιαφέρον, μάθαμε για τη διοργάνωση του
6oυ Διήμερου Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών – Με Θέμα: Μαθηματικά και Λογοτεχνία
Σάββατο 17 & Κυριακή 18 Μαρτίου 2007 Θεσσαλονίκη
Αμφιθέατρο Κέντρου Διάδοσης Επιστημών & Μουσείου Τεχνολογίας
6ο χλμ. Οδού Θεσσαλονίκης – Θέρμης
Χαρήκαμε ιδιαίτερα, μιας και η σύζευξη αυτή ενοποιεί το οικοδόμημα της σκέψης και μας …αποενοχοποιεί, για τις εφηβικές επιλογές μας να “τραβήξουμε στα πρακτικά”, επειδή “τα θεωρητικά δεν είχαν χαΐρι (και ψωμί)”. Στο δρόμο, όμως, διαπιστώσαμε ότι θα χάναμε το άλλο “μισό του ουρανού”, χωρίς τη στροφή, μιας και τα Μαθηματικά ανοίγουν ένα άλλο κόσμο. Ύστερα, μεγαλώνοντας, “ενώθηκε ξανά ο ουρανός” και έγινε αντιληπτή η μαγεία και το αδιάσπαστο της γνώσης.
Η φαντασία και η ηδονή της πνευματικής ανακάλυψης έχουν ίδιο άρωμα, είτε στη θεωρητική είτε στη μαθηματική συντεταγμένη. Όλες μαζί σμιλεύουν το άγνωστο. Που γίνεται γοητευτικότερο, αλλά και τρανύτερο, όσα περισσότερα ξέρεις (Spencer). Περιμένουμε τους/τις εισηγητές/τριες να μας δώσουν την άκρη του μίτου.
-Πλανέψτε μας…..
Πρόγραμμα: http://users.auth.gr/~dchassap/ANAKOINOSI MATHS-LITERATURE.HTM
Συμμετέχουν εκπρόσωποι όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Το …εδώδιμον Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης δε θα μπορούσε, βέβαια, να λείπει:
http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/,
και με εισήγηση,
της κας Άννας Κωστούλα: “Η επιρροή της Νευτώνειας Επανάστασης στη δομή της λογοτεχνικής αφήγησης: Η περίπτωση του Ροβινσώνα”
Ενδιαφέρουσα θα ήταν και μια αντίστοιχη μουσική εισήγηση, στο συνδυασμό Μουσικής, Λογοτεχνίας και Μαθηματικών
Νίκος Τακόλας