Μεγάλη νίκη της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας, για την προστασία των οικονομικών δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα ύστερα από επανειλημμένες έρευνες που πραγματοποίησε η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας στο κυλικείο του Αεροδρομίου Μ Αλέξανδρος τόσο μόνη της όσο και σε συνεργασία με την Διεύθυνση Εμπορίου Καβάλας, διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές χωρίς να το γνωρίζουν πλήρωναν τα προϊόντα διατίμησης σε ακριβότερες τιμές.
Για παράδειγμα, ένας στιγμιαίος καφές αντί του ποσού των 1,5€ στοίχιζε 2,90€.
Επιπλέον ο τιμοκατάλογος με τα προϊόντα που ήταν σε διατίμηση ήταν επιμελώς κρυμμένος με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην έχει δυνατότητα να γνωρίζει τις τιμές διατίμησης που είναι χαμηλότερες.
Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας προχώρησε σε καταγγελία του γεγονότος, η οποία καταγγελία οδηγήθηκε στο δικαστήριο το 2007 και μετά από συνεχείς αναβολές εκδικάσθηκε τελικά σήμερα με θετικό αποτέλεσμα υπέρ της προστασίας των καταναλωτών.
Με την ευκαιρία αυτή να επισημάνουμε για ακόμη μία φορά, την προσοχή των καταναλωτών, όταν αγοράζουν προϊόντα από κυλικεία που βρίσκονται σε επιβατηγούς σταθμούς, σε αεροδρόμια και σε πλοία. Να αναζητούν τον τιμοκατάλογο στον οποίο πρέπει να αναγράφεται η τιμή των προϊόντων που είναι σε διατίμηση. Για παράδειγμα σήμερα ο καφές στοιχίζει 1,60€. Προσοχή να μην σας σερβίρουν διπλό καφέ εάν δεν το ζητήσετε. Παρόμοιες πρακτικές δυσφημίζουν την χώρα μας στους ξένους επισκέπτες, εμφανίζοντάς την ως μία πολύ ακριβή χώρα.
Στο δικαστήριο εκ μέρους της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας, παρίστατο η πρόεδρος Κατερίνα Γεροστεργίου
Πηγή: Ένωση Καταναλωτών Καβάλας